Nu till de viktiga ..

RESULTATET!!!!!

Funkar gör det absolut ...Men nu i slutet har inet soppan känts så spännande att äta ..
Klänningen sitter lika nu som när jag köpte den å de va ju planen =)
Å det blev en viktminskning på ca 3 kilo ...

Kommer jag göra detta igen????

Inte på länge ... Men kul när någonting verkligen funkar, hade säkert försvunnit ngt kilo till om jag verkligen följt allt till punkt å pricka men jag gillar ju mina mackor me ost till frukost =)

Nu kommer det lite svåra i att inte äta som vanligt igen ... utan se till att de som försvann inte kommer tebax =)

Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

Kul att du har bloggat under tiden! Grattis till dina 3 kilo :D

2011-01-17 @ 15:26:50
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0