Glad onsdag =)

De e verkligen ngt speciellt med onsdagar ...
Kan inte riktigt förklara de ..
Men dom e helt underbara ....
Går å ler för mig själv å känner mig allmänt lycklig...

Min shopping igår va heltoppen å så fick man ju lite egentid me mamma oxå =)
Resultatet blev ..
- ett par jeans (behöver jag verkligen)
- en mysig svart, lång halsduk
- ny blomma till barbordet
- en klapp till.....
- en knivslip
- ett rivjärn me vev (hahaha)
å till sist en julskiva Il Divo

För att återgå till dagen så blir de lite mer mailkrig, sen mat för att ta en promenad till Stallet för att "jobba" i kiosken
Woohoo....
Missar ju NOBELmiddan =(
Men men De e ju inte hela världen igentligen
Finns ju så man kan se sammandrag =)

Tjipp så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0