Lite shopping

=)

Alltid kul
Även små nissar som vill ha både de ena å de nadra å så lite till
Fikasugna blir de ju oxå efter en kvart...
Men lite fick vi gjort å jag vet vad de vill ha  = mamma blir pank..
Å fina e håret blev de oxå
Även han som inte skulle klippa så mkt blev snygg (men de e han ju ändå)
Vi tog me lite kebab hem å hade till midda
Inte alls planerat
Men mkt uppskattat
Nu måste jag nog kolla vad ja ska handla å planera min tid ...
Inte helt lätt....

Viken tur att man inte jobbar =)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Förstår inte ditt inlägg. Först säger du att shoppingen ledde till att du blev pank och sedan säger du att det är tur att du inte jobbar. Jag begriper mig inte på dig :D

2008-12-17 @ 11:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0