Varför???

Har varit sjuk nu sen söndamorse... tidigt typ fyra
Hade sån där feberfrossa på söndagkvällen  (hacka tänder å allt de där)
Kan inte äta för halsen e helt trasig
Att bara svälja är smärtsamt...
Å till råga på allt så kan jag inte sova

Klockan e nu fem (på morron) å jag e ff vaken
Visst jag sov en stund på förmiddan å så en lite lur på eftermiddan
Liten har suttit å tittat på film eller pysslat å ett bad hann hon me oxå
Så även hon har gått i myskläder hela dan
Lite tråkig tycker hon nog att jag varit men hon har tagit de riktigt bra ändå...

Funderar på om man ska fixa de sista hemma nu när man ändå är vaken eller om man ska vila lite ...???
Har ju inte hunnit så mkt som ja skulle ....
Ska en tur till IKEA efter lunch oxå ....
Hm Blir nog vila ....

Go natt

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nämen stackare, det där lät inte kul alls ju... hoppas det blir bra innan morgondagen!

Krya på dig! Kram

2008-12-23 @ 10:02:03
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Milla

Jo, Daniel ringde och väckte mig kl 6 så jag gick upp då och myste med en kopp kaffe framför tvn och tog det lugnt på morgonen för en gångs skull :)

2008-12-23 @ 10:15:15
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: emma

Hej kom in till mig och var med i min nya tävling! :)

2008-12-23 @ 10:20:23
URL: http://enannanemma.blogg.se/
Postat av: jessan

Krya på dig vännen...hör av dig ikväll och berätta hur du mår ;) puss och kram från mig

2008-12-23 @ 11:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0