dagens kap ...

.. ett par snygga jeans =)
Sitter som gjutna å det bästa av allt e nog priset 49,50...  ord.398
Inte illa :D
Jag e lycklig....
det blev en kortärmad skjorta oxå (även den på rea =) )

Vi lunchade i solen jag å Milla
kebab ... mmm gott gott

Å så det vi skulle inhandla kom oxå me hem
Men satan tugnt ...
tre vin å en Martini =)
Ciderna fick Milla ta
Lite ska ju flickan bära minsann....

Nu ska det softas me lite kaffe =)
Me like
Sen behövs en dusch ...
Lite lagom varmt ute då
Men jag klagar inet
det är så himla nice nu när värmen e här
Men våren blev väl ändå lite kort eller????

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oooj, vilka billiga jeans, vilken tur du hade sånt lyckas jag aldrig med!

2009-05-01 @ 18:46:15
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0