Vår vår vår

Solen skiner å himlen e blå =)
Men har ändå haft en lite off dag ....
Inte sovit så mkt i natt
drömt skumt
Inte haft ngn riktig ro i kroppen....
Hm...
Men det ger sig väl ....

Å andra sidan så har jag numer börjat vänja mig vid att ha nissarna på mer eller mindre heltid
Visst saknar jag min egentid
Inser nu hur mkt den tiden gör för sinnet
Så försöker verkligen ta vara på timmarna medans nissarna e i skolan
Men att träffa vänner på en fika under de timmarna e svårt då de jobbar...
Måste bli ändring på detta snart.....

Okej Lite jobb har ja ju men ändå inte så mkt som man kanske skulle önska
Men ... Man vill oftast ha mer än vad man har ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0