1 december..

å vart e min snö någonstans????

Har vart på jobbet idag för det var julmarknad å vi hade ett bord =)
En del blev sålt i allafall =)
Milla kom förbi å shoppa hon oxå fast hos grannen ...
Sen blev det en promenix i kylan till mig via Ica
Lite midda fixades (riskompott) å matlåda fick hon oxå ...
Ska nog gå hem til henne en dag å se hur många lådor hon har i skåpet som e mina ...
Mycket prat blev det oxå om hennes lilla tripp me lillpojken
Och så fick jag min present =)
Ett jättefint halsband me en grön sten ...
Gillar det verkligen =)
Hon har även hjälpt mig att packa ...

I morron vid lunch så bär det av söderöver igen =)

Kommentarer
Postat av: Milla

Var en trevlig eftermiddag och kväll :) ska samla ihop matlådorna så du får dom när du kommer hem hehe



Kul att du gillade halsbandet!

2009-12-01 @ 22:53:07
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0