7e december å regn ...

Men vad är det för problem???
Ska det vara så svårt att förstå att det ska snöa???
Uppenbarligen....

snart dax att börja dagen då
Kaffet snart uppdrucket och tidningarna från förra veckan och dagens e genombläddrade
Blir en liten hör när man inet e hemma på ett par dagar...
Söndagstidningen e dock kvar men tar den nog ikväll...
(om jag hinner) 
Mamma med man kommer visst fram på eftermiddan med en överaskning till nissarna=) 
Och så ska man bjuda på mat oxå ...
Förslag ngn???
Så lite städande ska de bli under dagen 
å så packa upp min väska ... kanske...
Datorn e upppackad även om den inte helt vill som jag vill
Men kanske kan ordna de under dagen men annars så finns ju nissarnas dator ...
Dock inte lika kul ...


Mina dagar i Hgb va himmalns mysiga =) 
Vi gjorde igentligen inget speciellt ...
Sov länge/gick å la oss "tidigt", va ute på promenix i stort sett varej dag, så lite shopping blev de ju
Jag shoppa till mig =) å pojken fick lite klappar fixat...
Lite pluggande hade ju pojken så då passa ja på att läsa min bok 
 Din heder som dessuton blev utläst.... En helt okej bok som fick att mig att skratta lite för mig själv ibland men även lite sorglig...
God mat har vi ätit om kvällarna (runt niohugget) å så druckit vin å drinks till efterrätt...
Ngn film har vi nog hunnit me oxå samt dansande tjockisar (även om det var mest jag som titta på de), ldol å så På spåret... kramar....
Lite ovant att sova själv nu dock...
Man vänjer sig rätt fort att ha ngn bredvid....
Bara att hoppas att tiden tills nästa gång ve ses går fort ...

Men nu tebax till dagen ....   Eller??? 

Kommentarer
Postat av: Milla

Låter som ni haft det mysigt :)

2009-12-07 @ 12:38:25
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0