I väntan på Grevinnan...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Inte vad jag vet ...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, vem gör de??

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
På sätt å vis. Kompisens syster fick en liten flicka

4. Dog någon som stod dig nära? 
Nja 

5. Vilka länder besökte du?
Räknas Åland??

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ett jobb skulle sitta fint

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas.
Borlänge och P&L =)

8. Vad var din största framgång 2009?
Min vecka på WWW

9. Största misstaget?
Gör jag verkligen misstag??

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Matförgiftning

11. Bästa köpet?
Mina fina pumps

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Skor och diverse resor

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Lite hemligt...

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Hm .... Black crow...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Inte vad jag kan komma på

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest å chansat ...

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
färre Bakisdagar kanske???

18. De bästa nya människorna du träffade år 2009?
En del av min vackra kusses vänner i storstan...

19. Blev du kär i år?
Japp

20. Favoritprogram på TV? 
Gossip Girl, Family Guy, Scrubs, Glee, Greys anatomy, how i met your mother,NCIS osv.

21. Bästa boken du läste?
Din heder

22. Största musikaliska upptäckten?
Oj ... ska väl vara från P&L men exakt vad e svårt att säga

23. Något du önskade dig och fick?
Nya sängar till nissarna..

24. Något du önskade dig men inte fick?
Absolut

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Åt tårta så klart =)

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer sol å mer tid...

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
den e som alltid ... Klockren

28. Vad fick dig att må bra?
Mina nissar så klart, fint väder, mina vänner å helger med kusse

29. Vem saknade du?
Pojken. kusse å mina nissar

30. Hur tillbringar du nyår?
Tillsammans me mina nissar å Jenny å en Milla

Pussp

Kommentarer
Postat av: Milla

Är Jenny med också? Vad kul :)

2009-12-31 @ 20:47:09
Postat av: Kusin

Grattis vackra Hylla! du har vunnit 1:a pris i basta kusin tavlingen och jag ar dig evigt tacksam for alla trevliga stunder med dig aren som gatt, nu vantas nya!

2010-01-01 @ 09:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0