Slö förmidda...

Gick helt okej att ta sig upp i morse..
Men lite gäspigt va de...
Så efter frukost å att nissarna gått till skolan så satte ja mig i soffan me min kaffekopp
Lite nyhetsmorron blev de å sen film "I am legend"
Hade inte sett den innan helt så ... å helt okej film att slötitta på så hrä på förmiddan ...
Tog  dock tag i mig själv å drog mig till duschen ....
Ljuvligt me rinnande vatten=)
Så nu e man ren å väntar på att lunchen ska tina...

Frågan e vad man ska pyssla me sen ???
Skriva önskelista kanske???

Kommentarer
Postat av: Milla

Du ska söka jobb! ;)

2009-12-10 @ 11:57:57
Postat av: Milla

Du ska söka jobb! ;)

2009-12-10 @ 11:58:04
Postat av: Milla

haha jag skrev det inte medvetet två gånger förstår du väl ;)

2009-12-10 @ 13:25:59
Postat av: KAJSA ♥

"Skriva önskelista"? Hur gammal är du egentligen? :) Håller med Camilla, sök ett jobb så du kan köpa saker som du vill ha, istället för att be andra att köpa det åt dig!

2009-12-11 @ 12:01:31
URL: http://varochvarannandag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0