Härliga lördag!!!

Måste börja med att säga att underbarare barn får man leta efter =)
jag fick sova jättelänge idag (kavrt i elva gick ja upp )
Visst har de vart inne å pratat med mig ...
Men det är inget som stör direkt

Nu är "frukost" avklarad
fattiga riddare me sylt å ett stort glas jos =)
Å så kaffe till mig såklart...

Tidningen har oxå ögnats igenom ...
Stod inte såå himla mkt

Nisse har packat trunken ...
Hockey dag idag
Dock e vi på hemmaplan
Håll tummarna för vinst =)
Bara jag som ska packa ner lite grejer (mat så vi inte dör....)
Å så hitta understället =)
det kommer att gå åt idag

Till kvällen ju Milla hit
det blir nog pizza till midda =)
läsk till de små å vin till de stora ....
Hm Godis då???


Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, spännande va? hehe Jag tänkte köpa med godis!

2009-02-07 @ 14:07:44
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0