Helgen som va ...

Har visst varit lite dålig på att uppdatera under helgen
dock verkar det inte ha gått ngn nöd ...

lördagen började me f-möte sen vidare till IKEA me mamma
En del shopping altså
mest sån lull lull blev de
Lika kul de Ja det belv en möbel till sovrummet =)
På kvällen kom kusse å Emma =)
Jag bjöd på goa drinkar å vi hade allmänt skoj
Sen bar de av mot palace (teh place to be) hahah
vi hölli hop ganska bra i början i av kvällen men sen gick de utför.
Men det var inte mindre kul för de ...

Å så lyckas man bli vittne till skadegörelse så nu har en snygg polis mina uppgifter =)
Å ja han va snygg....

Söndagen gick i seghetens teckan å törstig va ja mest hela dan ...
hade dock lite att pyssla me =)
Fixade till lite i Millas lägenhet medans ja ändå var där å mata katterna
En gardin åkte upp på en stång, insynsskydd klistrades upp i V-rum, dammsög soffan å lampor
Å så ett paket låg även på spisen när hon kom hem =)
Hihi Hon verkade glad när hon ringde =)
Kan ju vara farligt att ge mig nyckel å sen åka bort ...

Men nu lyser solen så efter lite lunch så blir de väl en promenad i solen
Har lite mail att fixa först .... (som alltid)
men ska ju upp å hämta nissarna sen så då tar varvet då =)
två flugor i en smäll ....

Nu kaffe å macka
                                                          Tjipp

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja, allt nytt vi har köpt är ju original ;) Igår målade jag byrån vi köpte från din mamma.

2009-02-02 @ 13:10:52
Postat av: Kajsa

Ja, allt nytt vi har köpt är ju original ;) Igår målade jag byrån vi köpte från din mamma.

2009-02-02 @ 13:11:00
Postat av: Sofia

Vad för möbel då?

2009-02-02 @ 23:49:58
URL: http://kipke.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0