Inte min dag idag

igår kväll kom de en migränattack som på beställning
Jippie!!!
Å hade ja meducin hemma ???
Nej ..
Var apoteket öppet ??
Nej ..
hitta dock en panodil till slut (bättre än ingen)
Åt en macka å sen var de sängen
Frös som satan så det var mysbyxor å tröja (svettis) plus täcken
Somna de gjorde ja till slut ...
Drömnde helt osammanhängande
Vissa kan till å me ha hänt ...
Hatar verkligen när de händer ...

Å så ringde naturligtvis telefon när man låg där å sov som bäst
Å var det ngn viktig???
Nej ..
Det var en försäljare ..

snart har jag i alla fall ätit å e lite mera människa å ska strax bege mig till apoteket
Jag behöver meducin ...
de e nu man riktigt saknar ngn som tar hand om en ...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Usch vad jobbigt. Hoppas du får tag i medicin idag och så får du ta nya tag imorgon med sökandet. Lycka till och krya på dig!

2009-02-10 @ 13:16:56
Postat av: Milla

Om du har svårt att sova och somnar sent borde du gå upp tidigt ändå och hålla dig vaken hela dagen och göra massa saker. Inte när du har migrän då men sen :P Då kanske du somnar lättare på kvällen sen.



Här är det ytterligare sjukdom på G. Jag har ont i halsen och huvudet och så hosta.

2009-02-10 @ 13:29:03
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Milla

Ska vila ordentligt på kvällarna och gå och lägga mig tidigt så blir det nog bra :)Just nu är det inte jätteilla men vill ju inte att det ska bli värre.

2009-02-10 @ 15:40:25
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0