1 juli ...

Å sol igen =)

kom visst lite regn tidigt i morse då jag låg å sov som bäst ...
men satan va de e varmt ...
Ja ja man ska inte klaga (men måste ju ibland)

gick lite sisodär me allt jag skulle göra igår ...
- vika tvätt
-betala räkningar
-städa
å lite sånt allmänt undanplock...
jag somnade i soffan =)
haha
tror klockan precis passerat sju ... vakna till strax efter nio å bytte till sängen ..

Å varmt e de även på jobbet ...
Solen ligger nästan på hela dagen ...  sweet ..... eller inte ???

men men Nu har ja gjort de ja skulle i går i alla fall ...
Nästan .... Banken kvar (fick ingen kontakt)
SUCK!!!!

Men har ny hårfärg =)
Å två stycken jordgubbspajer står i ugnen =)
En ska ätas i kväll =)
den andra får bli morgondagens midda ;)

nu ska jag läsa ikapp lite tidningar 8från förra veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0