Dag fyra ...

SUCK!!!!
Inte nog me att ja sover illa pga hosta
Så ringer telefon mitt i natten.... mer exakt 03:13
Å så ett nummer som ja inte kände igen
Så jag svara inte ...  ;P
Nu har ja kollat upp de ....
De va ju en pojke ja träffa under våren ...
En rätt söt sådan men det hjälps inte
Man ringer inte så dax ändå ....
Undra va han ville????

Har fått ett par timmar ledigt nu ...
Morfar va å hämta up nissarna ...
Busfabriken tror ja de va som stod på önskelistan ...
Så snart ska jag ställa mig i duschen å bara njuta av varmt vatten
Å så slippa oroa mig för bråk som ja inte kan göra ngt åt ...
Dessutom så behövde dom att springa av sig lite ...
Blir ju inte så mkt sådant me en mamma som e sjuk
Men de har ju ändå varit i parken varje dag så ute har de ju varit ...

Vill bli frisk nu....

Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken kille var det? ;)

2009-07-23 @ 12:08:14
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: KAJSA

Promenad?



Det är fullt upp här idag. Är du frisk nu förresten? :)

2009-07-23 @ 12:16:44
URL: http://varochvarannandag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0