Dag tre...

Är nu inne på dag tre i soffan ...
Halsen e lite värre, näsan e bättre, har dock ff feber å så har de tilkommit hosta...
Å varför e man konstant hungrig å törstig för???
Är inte den roligaste mamman i stan denna vecka ...
Men som tur e så e de stora nog att ta sig till parken själva å så e telefon med oxå
Solen skiner idag så de vill ju vara ute å leka å ha skoj
De har ju lov så ...
Å sover långe ör de oxå
Mkt bra för mig då jag inte sover alls direkt förutom på morron...
För då e ja helt slut i kroppen ...

Å idag så opereras min mormor ....
Hon ska få en ny höft =)
Så tummar hållna idag för att allt gått som det ska ...

Lite mer vila nu innan nissarna kommer hem igen ....

Kommentarer
Postat av: Milla

Förstår att du hellre vill jobba än att ligga hemma och vara sjuk! Om du mår bättre i helgen så kommer jag och underhåller dig :)

2009-07-22 @ 17:05:09
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackars dej! Tänkte komma förbi med lite "tack för hjälpen" och "plåster på såren" presenter senare om du orkar??!

2009-07-23 @ 09:05:26
Postat av: Jenny

Stackars dej! Tänkte komma förbi med lite "tack för hjälpen" och "plåster på såren" presenter senare om du orkar...?!

2009-07-23 @ 09:07:23
URL: http://jenmo.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0