Färska frallor ...

.. kan de bli bättre ????
Inte mycke inte ...

Fixa lite sånna till kvällen till mig å de små änglarna =)
Å nisse hjälpte till ...
Vi har även bestämt att vi ska baka en massa nästa helg ...
Ngn som vill va me ??

Det bästa nu vore att min hosta bara försvann som genom ett trollslag ...
Dels  för att ja måste jobba å jag vill de oxå ...
Men oxå för att min mormor kom hem idag och det var ju bra i sig för allt har gått bra å allt de där
det som e nu e att min morfar åkt in till akuten nu på kvällen
En propp trodde dom =(
Vet inget riktigt än ....
Men min mamma håller mig uppdaterad
Så nu e de ju bra att ja inte sover direkt mkt så ja kan hålla mig uppdaterad ...
Vill gärna hälsa på hos mormor men måste ju hålla mig borta tills ja e helt frisk ...

Göran ringde å morfar e på väg hem igen
Propp i benet som de trodde...
Han fick med sig medicin hem så det ska väl vara lugnt ett tag ..
Bara att hålla tummarna ...

Filmtips ... Huset vid sjön

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, ska bli skönt att åka bort :) Du får hänga med nästa gång.

2009-07-27 @ 14:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0