Har verkligen inte tid me detta

Halsen e verkligen inte på min sida ...
Inte för att näsan e långt efter (men lite i alla fall)
Men men ta i trä...
Det får inte bli värre Men lite tur har ja i alla fall
Kan vara hemma en dag till utan att ställa till allt för mkt på jobbet
Är tydligen ganska kaotiskt just nu
Många som e sjuka ....

Ja just de ....
Inte att förglömma det var ju ändå min lediga dag me nissarna
Det blev en tur till parken ...
Skulle ju vara tårtkastning på ledarna.... de banga dock å barna blev besvikna
Vem skulle inte de???
Så efter lite hoppande på kudden å cyklande i bmxbanan så gick vi hem igen
Vi lagade lite mat = jag
Sen efter de ... mellanspel så lart me lite Tv å dataspel å vilande för mig =)
Så gjorde vi oss en varsin tårtbit =)
Tårta blev de i alla fall ..
Alla nöjda å glada å av grädde å vaniljkräm som blev kvar blanda vi ihop i en bytta me lite chokladkross toppat med ...
Vad annars ????
Chokladsås.....   =)

Nu sussar nissarna ( en i alla fall) snart två....
Så det är lugnt å stilla ....
Å snart sääng för mig ...
Längtar redan...

Har ngn sett min butler föresten???

Kommentarer
Postat av: Jenny

Din butler? Du menar han som ska fixa så allt är tiptop tills man vaknar och bjuder på frukost på sängen och kanske lite massage oxå?! Tyckte jag såg hans ryggtavla förut men kan ha haft fel ;). Dom tycks aldrig finnas till hands när dom väl behövs!!

2009-07-21 @ 18:19:12
URL: http://jenmo.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0