Värmen var är du ???

Tog sovmorron =)
Lite i alla fall Hade ställt klockan på tio ...
Kan ju inte sova HELA dan ....
Lite måste man ju få gjort här hemma
Vi ska ju va hos mig ikväll å så det måste städas litegranna ....
Ahhh!!!!
För er som känner mig vet att det inte är min starka sida...

Planen idag var ju att ligag å lapa sol vid en sjö eller i parken ...
Men verkar lite illa me de
Visst solen har börjat leta sig fram men inte tillräckligt
Så vi = jag å Milla ska ta en promenix runt Strömmen =)
Lite lätt shopping på "glashuset" för lilla fröken oxå

Maten e planerad å sak röras ihop bara å skjussss in i ugnen =)
Gillar verkligen sånn mat ....
För då kan man ju vara med på festen lixom utan att stå å slava vid spisen medans de andra roar sig
De bästa av världar kan man säga ...

Lite mer kaffe då så e man fit for fight som dom säger ...

Kommentarer
Postat av: Milla

Molnen börjar dra bort nu :) ses snart.

2009-07-17 @ 12:11:23
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0