Min älskling e hemma .....








Min cykel alltså ...
Vem trodde ni?????

Tog lite sovmorron idag ...
Tyckte jag förtjänade de =)
Lite städande har det blivit under dan till å me diskmaskin blänker ..
(fast på insidan)
Som sagt så e min cykel hemma igen lagom till attt jag ska jobba igen
vem orkar gå till jobbet lixom????
Inte e de jag i alla fall...

Lite lätt shopping oxå me nissarna
E ju skolavslutning på freda = nya kläder
men att hitta byxor som passa till Nisse e ju inte de lättaste
Ska ev leta lite i morron oxå
Beror på när mormor e tillbaka i stan ...
Nu e ja supermätt å ska zappa lite innan de e dax att lägga barn =)


(liten förvarning till Milla ..... Har ett uppdrag till dig senare i veckan)

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja men jag är ju lite weird :P Hur jobbar du i veckan? Vad för uppdrag? Inget jobbigt va? haha

2009-06-08 @ 20:33:27
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0