You´re a bad,bad woman ....

Yes I´m ....


Uj uj Vikken helg det blev ...
Å vikken tur att Milla e så snäll att jag slapp Systemet....
Hon tog de på vägen hem från jobbet =)
Vi hade en mkt trevlig torsda även om Trägårn va himla tom
Wasa vart bättre (efter en stund i alla fall) När de dök upp mer folk =)
En från förr dök upp Angel .... Himla kul =)
Å en del nya vänner dök oxå upp .... Lika kul de...
Det blev en blöt kväll....

Midsommarafton .....
Solen sken efter en veckas hot av regn å rusk ...
Vi = jag å Milla hade bjudit in oss på lunch hos min mamma ...
Efter de gick de utför....
Kom hem till mig ...
Satte oss i soffan ....
å somna ... hahaha

Men efter lite god mat (igen) så vart de lite bättre
Dock lämna vi inte soffan för de ....
Lite av den slöaste midsommar någonsin

Men är idag nog en av de som mår bäst ....
inge bakis what så ever !!!!!

Solen sken när ja gick upp men nu börjar de se riktigt illa ut ...

Kommentarer
Postat av: Milla

Torsdagen var vår midsommar :D Riktigt skönt att inte vara bakis idag! Eller hur you bad, bad woman? haha

2009-06-20 @ 14:54:14
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0