Go morron !!!

Måste nog säga igen att mina barn e himla snälla på helgen
Jag fick sova till ca 10:20....
Nu är frukosten avklarad =)
Å Nisse har lagt sig i badet en stund å Liten sitter vid datorn (som jag)

Å vikka magnifika dansare vi såg igår .... 
Uj uj ...
Men lite smalaste laget kanske
Men snacka mjuk i kroppen ...
helt fantastiskt helt enkelt =)
Ett annorlunda slut emot vad jag såg sist ...
varje koreograf gör slutet på sitt eget sätt ...

Vidare idag så ska håret tvättas =)
Kusse skulle komma om hon hann
Nissarna ska till moromor å jag ska på midda ute me jessie å hennes man å en karl till =)
Sen e de andra chansen =)
genrepet gick bra läste jag nyss i tidningen ...

Hm men först lite mer kaffe å liet schemafix...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0