Lång helg...

lördagen spenderades i ishallen från kl sex på morron till runt halv åtta på kvällen.
= cup!!!!
Det blev en hel dag full av springande barn hit å dit å så allt runt om som skulle funka
å de gick ju helbra hela dan...
Dock kom "mina" pojkar sist i denna cup
Men de var glada ändå...
de hade kämpat  hela dagen å det är det som räknas =)
Somna ovaggad på kvällen
Såg dock melodifestivalen medans jag åt lite macka..

Min förkylning har tilltagit en del men ryggen mår lite bättre...
har ju även haft tussarna att se efter denna helg =)
fredan va jag där en snabbis på kvällen å på lördagen åkte min mamma dit då jag hade lite svårt att komma från hallen

idag söndag så tog jag sovmorron (till tolv) =)
för att nu på eftermiddan kalasat =)
Vi har firat prinsen och mamma (hon fyller idag)
Så tårta me bil på å så en supergod hallonpaj =)
Snart är middan klar å efter den ska vi sätta oss å se på film ...
skolväskor ska dock packas först ...

full rulle .....  sen vila ....


Kommentarer
Postat av: Milla

Oh, vad gulligt. Hälsa och tacka och gratta henne också.

2009-03-15 @ 19:44:58
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0