Solen e tillbax...

... men hur länge då???

Får passa på att njuta medans den är framme...
Har numer mina små nissar på heltid (vilket är underbart) men det börjar oxå att märkas på mitt humör.
Stressar upp lite snabbare å blir lättare irreterad på småsaker..
Inte bra alls...
Vad mycket egentiden egentligen gör för det egna välbefinandet.
Men lite avlastning får ja ju av mina föräldrar =)
Får bli bättre på att ta vara på timmarna som Knoll å Tott e i skolan
Å sen planera om mina dagar samt kvällar ...
Planera e bra =)

Å på tal om sånna så blir det nog en resa till storstan nästa vecka =)

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, planera är bra!

2009-03-31 @ 16:09:41
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0