Ahh!!!

Haft en helt nice dag på jobbet...
Har bakat även idag =)
(sparade städandet till hon som e ordinarie = min mamma)
Va en sväng uppe hos min mormor å kolla lägenheten (nu möblerad)
Å så fick hon en bit Tuppkaka å två mackor
Hon virkar ju till mig så lite får man ju bjuda på =)

Fikade lite hos mamma innan storhandlingen =)
Måste ju erkänna att det inte var den bästa dag att handla på men gapar kylskåpet så gör de...
Men gick rätt smidigt med barna å allt ...
Liten sväng till glashuset blev de just oxå =)
E ju helg å allt ....

Milla e här nu me beställningen jag gav henne
Grillad kyckling å spjäll =)
Å så lite vin till de så klart ...
De e ju ändå fredag =)


Kommentarer
Postat av: ♥ KAJSA ♥

Hoppas ni har en skitbra kväll. Det har vi!!! :D

2009-05-29 @ 19:59:57
URL: http://truly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0