Härliga söndag ....

Hahah
Gick ni på den eller????
Nja Inte ja heller ....

Dagen igår började me en rejäl sovmorron
Stoffe ringde å väckte mig kvart över tolv....
Bara att gå upp, en snabb frukost sen möta upp han för promenix
Vi tog en kortis....
Vädret var ju ngt skiftande igår ...regn, sol, regn, sol å så blåst så klart
Vi gick hem å drack te å torka ....

Sen bar de av till morfar =)
Han fyllde år å de stod tårta å vänta med mitt namn på =)
Pinocciotårta
Uj uj Va god den var (skulle sitta fint me en bit nu)
men får nog nöja mig me en smoothie ...
Lagom kall me extra frukt ...

Kommentarer
Postat av: Milla

Blev det fest? :)

2009-05-10 @ 16:45:50
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Camilla skvallrade om Bolagret. Vad roligt om du får börja där! När får du veta? Det är en så rolig affär :) Kul att den ska öppna i Norrköping. Jag har besökt den flera gånger här i Göteborg.

2009-05-11 @ 10:16:26
Postat av: Helén

Jo det kan nog bli kul Hoppas på svar i veckan =)

2009-05-11 @ 12:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0