Min tur eller??

Idag har de nog varit svårt att vara vädernisse ...
Ena minuten skiner solen från en klarblå himmel för att i nästa vara nästan svart å regnet bara öser ner ...
Men ganska kul att se ...
Speciellt på de "gubbar" som jobbat utanför fönstret på jobbet =)
Skadeglad???     
Ja .... lite

Har vart lite småsegt idag men har pysslat om, bakat å skurat golv så mt dötid blev det inte
Å så klart så börja de regna trettio sekunder efter att jag satt mig på cyklen ...
SUCK!!!!

Hoppas de klarnar upp vartefter hade tänkt att ta en tur till stan ju ...
E sån där marknadsafton =)
Brukar kunna fynda lite då =)
Å det är ju kul ....

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack :) Jag såg att det var massa försäljning utomhus vid spiralen, kläder till marknadspriser. Jag var duktig och gick förbi ;)

2009-05-28 @ 17:00:15
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Milla

Opps, var INTE meningen skicka fyra kommentarer :P jävla internet ibland.

2009-05-28 @ 17:05:28
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0