Söndag Igen ...

Underbart =)
Eller ???

Men ibland e de kanske värt de
Kusse va nere på besök från storstan å hon hade Hedda me sig
Men först så åts de ju midda me Milla
Sen kom tjejerna ...fem till antalet om ja minns rätt
Lite goa drinks blev de ju oxå ...
Smaskens även om en likna diskvatten ...
Vi provade även ett nytt vin igen
Vitt denna gång å ännu en jackpott =)
We like ...

Utgång blev de ju oxå
Trägårn å så Palace... Ingen billig kväll inte
Jaja det löser sig säkert
Det brukar de göra =)
Å ja Efterfest blev de oxå
Att man inte lär sig .... men de va kul men bäst när dom gick så jag fick sova ...
På soffan dock för Hedda hade tagit min säng å sen även min kusin
Å soffan har ja knappt lämnat
Hämtat mat å dricka bara annars så gillar jag min soffa =)
Å om en timme så e nissarna hemma igen ...

Kommentarer
Postat av: Milla

En mycket trevlig kväll var det :)

2009-05-24 @ 19:31:10
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0