Trött hela dan

Nu får de väl ändå vara bra
Vare sig jag sover fyra timmar eller 12 timmar så e jag lika trött
Varför kan jag inte hitta den gyllene medelvägen ????

Men lite har vi fått gjort idag
Ätit glass på McD ..
Träffat Kaj å Kalle som vart på besök i stan
Hämtat min cykel som stod hos Milla (sen i torsdas )
Nissarna har lekt me kompisar
Jag har diskat (mer otroligt än de låter)
Fixat midda (men de gör ja ju varje dag)
Nissarna har packat sina väskor till skolan samt städat på sina rum =)
(utan tjat från mig )

Nu sussar de sött å så ska nog ja inom kort
Lite fix kvar bara =)

Ngn som har en VHS som ligger å skräpar????? 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vill du köpa min vhs? du får den billigt:D

2009-05-18 @ 13:52:03
URL: http://jenmo.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0