Vikken dag ...

Ville verkligen inte upp när klockan ringde i morse...
Somna väl runt halv tre ... Typ....
SUCK!!!!!

Men men Nissarna kom till skolan i tid å ja till jobbet
Å frukost åt vi tillsammans oxå
Händer mkt sällan mitt i veckan

Liet rörigt på jobbet ...
Varor mitt i lunchen (min alltså)
Å så sluta hissen att fungera ...
SUCK!!!!!

Men men Nu har lugnet lagt sig
Liten nyduschad... behövdes ... hon lukta grill...
hade vart på avslutning på scouterna...
Nisse å ja handla lite mat me mormor
Så nu e kylen lite mer lik den ja e van vid =)

Snart e de soffan som gäller
Först NCIS me Nisse ...
Sen mitt i den kommer väl Milla
Vi sak se ESC här ikväll

woohhoo Ngn mer att tjattra me som e över 10 =)
Vattenmelon ska de snart ätas oxå
desserten för i afton ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0