Å så kom fredagen...

Nisse kom in vid tjugo i åtta å tyckte de va dax att gå upp =)
Lite väl lång snooosning kanske
Men upp å hoppa å fixa frukost å packa väska å iväg
Så lugnt de e på morron med bara ett barn hemma
Ska försöka hålla mig vaken hela dagen idag
Har en färmåga att lägga mig en stund i soffan på förmiddan och somna till lite
Inte det bästa men dagen går ju lite snabbare då å blir inte så tråkig ..
Ska plocka undan lite idag ...
Dammsuga e väl oxå en tanke ja har
Byta matta i vardagsrummet
Samt laga ett par byxor och en kjol å en tröja (får se om de blir av)
Sen har vi ju tvättstugan på eftermiddan
Jippie!!!
Kan knappt vänta ...

Funderar på att verkligen måla om nu när ja går hemma
Främst vardagsrummet ...
Förslag på färg????

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, det var supergulligt tycker jag :)

2009-10-02 @ 12:57:42
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: petter

Farbror blå! Det heter färgen i mitt rum, mörk och mysig!

2009-10-02 @ 19:47:20
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0