Dagvill...

... har man blivit lite granna å sover helt skumma tider gör man oxå
Eller ja skumma å skumma ....
Inte nattetid helt å fullt utan även förmiddagar, över lunchen, vid Bolibompa
Å ja Mina små nissar ser ff (även om inte varje dag) på Bolibompa
Numer e de mest disneychannel som gäller
På både gott å ont ...

Tisdag va de visst idag oxå
Nissarna har vart hemma å vänt ...
Så ovanligt ....
Och då det är tisdag så är det även fotbollsträning för Nisse
Idag får han dock klara sig själv
Till kvällen kommer en "gubbe" å ska hämta hockeytrunken samt lite axelskydd
Woohoo ... Lite mer plats i skåpet å lite cash på kontot
Me like me like
Om man ändå kunde bli av me resten oxå ....
Ligger ju bara å tar upp en massa plats i garderoben ...
Kan ju behövas till annat ...
Som mina skor till exempel =)




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Varför inte? :) Du får berätta mer om helgen! Var det romantik på hög nivå?



Ja då, maten gick hem :)

2009-10-13 @ 18:29:30
URL: http://varochvarannandag.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad sött :) Jag slutar 18.30 imorgon, annars fredag då jag slutar 17. Torsdag är jag ledig men ska äta middag med Helga... på babyl you know :P Bestyäm du vad som passar bäst!

2009-10-13 @ 19:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0