Glömde min klagan ju

Fy f-n
Har hållt på me styrandet av byte av internetoperatör ...
Vilket jag har en som alltid gör åt mig ...
Han bor dock i Göteborg numer ...
Men men
Läste instuktion nog å allt de där ..
Kolla så alla saker va med som kablar å annat skräp
Nysningarna kom som en bonus

Å till de trista e att det inte funkar till den stationära datorn =(
Dessutom dör telefon oxå ..
Toppen ...
Men har nu kopplat till min lilla dator ...
DÄR funkar de till viss del ... kommer inte åt mail å annat sån som e viktigt
SUCK!!!!!

Var är min datanörd när ja behöver han?????

Kommentarer
Postat av: Milla

Nej, inte alls :)



Jobbigt när tekniken krånglar.

2009-10-26 @ 18:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0