Lite sol ...

.. men vi är inne ändå ...
Har sånn lite mysdag idag med en massa spelande...
Å gissa vem som har världens snällaste barn????

JO det har nog jag ...
behövde inte gå upp förrens efter tolv =)
Visst ringde telefon vid tio ... Milla ...
Men jag e ju mästare på att somna om på morron så vad gjorde väl de...

Måste även passa på att klaga lite på min telefon
Fick bild skickad till den igår som inte går att hämta ...
Trist trist ...
Dessutom kan ja inte svara på sms eller ringa upp
Telefon e lite spärrad för de ... oops ...
My bad ...
Detta kommer dock att vara fixat till nästa vecka ...
Tur att man har sån fast fon oxå =)


Nähä en dusch å sen lite softa kläder
samt en tur till källaren å fixa tvätttid =)
woopiedooh

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, efter 12 tydligen :P Jag är supertrött! Somnade vid 1.

2009-10-17 @ 13:52:51
Postat av: Milla

haha jag blev nerputtad på golvet. Var lite smått berusad den kvällen tror jag :P

2009-10-17 @ 22:12:36
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0