Mer kaffe till folket = jag

Men solen skiner ju idag i alla fall...
Alltid ngt i alla fall ...
Frukost nu avklarad, ett barn duschad å påklädd, ett kvar...
Å kaffe nummer två till mig =)
Tidningen läst oxå ... fanns et jobb i den idag ... woohoo...
Sa ja att ja e nästan uppe me tuppen???

Min dröm ....
Skum skum skum men ändå positiv på ngt sätt förutom att jag blev utslängd från en hall ...
Råkade visst ta sats för att sen sparka en man som bar sig illa åt ... å jag åker ut ???
Men tillbaka till de som va bra ..
Jag ägde ett jättefint hus, ett sånt me tinnar å torn =) inte illa ...
Å i ett annat hus på andra sidan fanns mitt alldeles egna café, det som var lite illa med läget där va nog att nästgårds låg ett annat fik (med rosenträdgård på sommaren)
Men det går ju att fixa .... eller???
Höll även på med någon slags uppträdande i stor hall med mkt trappor å folk och någonstans där kom sparken in
Lite luddigt här ...
Sen väcktes jag av Nisses svordomar ifrån köket ....

En dusch står på agendan å så lite lätt packning...
Bikinin ska med i alla fall ... men sen då??
Tandborsten.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0