Bättre sent än aldrig

Finns det ngt som heter
Visst ???
Detta är fallet på mitt jobb (i två dagar till)
I afton är det nämligen avslutningsfest ...
Låter ju ganska logisgt då vi blir kommunala nästa vecka
I stort sätt alla e inbjudna Dock ej timanställda = jag
Fick dock veta idag vid lunch att jag faktisk var välkommen ...
Framförhålning...
Nej Varför då???

Men kvällen var ju redan palnerad så Tji fick dom ....
Milla e på väg å vi ska äta midda ...
Couscoussallad me varmrökt lax å så en kräfta =)
Undra om hon vill ha dessert???


Kommentarer
Postat av: jenny

Jaså?! Kommunala från nästa vecka??? Jag som trodde ni var det från årsskiftet redan... Ajdå så fel jag hade... Men även solen har ju fläckar ;)

2009-09-11 @ 15:26:53
URL: http://jenmo.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0