Helgen ....

Fredan började lagom slappt me tacos å sen Harry Potter, godis å mys i soffan =)
Bara en skön hemmakväll me nissarna ...
Upp i ottan på lördan (nio) för att packa å fixa frukost å skicka ner nissarna till mormor
De skulle ut på utflykt va ju Östgötadagarna i helgen med öppna bondgårdar å annat skoj 

Jag själv satte mig på bussen ner till Ankorna å Göteborg =) 
De hade satt ihop deras födelsdagar vilket resulterade i 50 årsfest 
Lite segt de där me bussande men de funkar ju 
Kaj kom å mötte mig vid bussen =) 
Så snällt av henne =) 
Lite softande å midda innan festen hanns ju me 
Blev en kul kväll å de som inte kom missa ngt ...
Kort har ja inga tagit då jag lämna kameran hemma Men Kaj har en massa...

Deras soffa e dock inte den skönaste att sova i Men kudden va mjuk =) 
Bussturen hem va seg men sov en stund...
Å min bok e riktigt skoj =) 
Lilla Kurt hur ska de sluta ??? 

Nu e man hemma igen å nissarna likaså =)
Fick mat av mamma Stek å gräddsås =)
Ujuj va gott de va ...
Å sen blir det rykande färsk limpmacka å te

som en liten avslutning på helgen

 


Kommentarer
Postat av: Milla

Ni verkar ha haft jättekul! :)



19e..kommer absolut om jag inte jobbar då. Hoppas inte.

2009-09-06 @ 23:25:52
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0