Lagom segt ..

.. kan man ju tycka
Gick upp frö ca en timme sen
Sitter nu me andra koppen kaffe å funderar ut vad denna dag ska innehålla
Lutar åt städning samt tvättvikning
men det lockar inte riktigt...
Gör det ngnsin det???

Blev tomt efter att min lilla tuss åkt hem igen
Men andas bättre kan ja å ögonen börjar bli mer sams me mig igen =)
varav städningen e ett måste idag för att få bort resterna av tussen
Kan ju säga att hon fäller rätt bra ..

Min middasgäst gick hem glad igår å mätt

På menyn stod stekt kotlett me kantareller å wokgrönsaker å så vin till de Ecologica

Till dessert kladdkaka me lite glass =)


Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, visst var jag duktig? :) Tack för igår!

2009-09-23 @ 15:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0