Så typiskt...

Ja jag sov ju förbi både fika me mormor å tvättstugan =)
Mitt nya liv Ha ...
Men åkte upp till mitt gamla jobb å åt lite men uj vikken skillnad på mat
Aldrig mer ärtsoppa från de där bygget ...

Och naturligtvis så precis när jag låst upp min cykel börja de att regna
Hallå !!!!
men men tog mig iväg i alla fall ...
Efter min visit på fd jobbet så tog ja en tur till glashuset =)
Lite gott till kvällen lixom ...
Hämtade ut ett paket på ICA oxå ..
Choklad...
Passande va ???
Vin å choklad å så e de visst en komedi i kväll kl nio
Inte dumt alls

Snart dax att fixa lite mellis ...
nisse e ju hemma idag
Torsdag som det är
Å tydligen så ska jag me på träningen oxå ...
Jippie !!!
Men nu har ju solen kommit fram så det ska väl funka ...

Kommentarer
Postat av: Milla

Har du blivit sömntutan nu? hehe



Myskväll på g? ;) Vad för film?

2009-09-24 @ 14:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0