Torsdag = träning

Uj uj Vikken dag på jobbet
det har verkligen gått i ett idag ...
men så ska de ju vara varje dag =)
eller ???
Inte där jag jobbar '

Väl hemma så vänta nisse på mig
Vi åt lite mellis = färska frallor å te
Sen bar det av mot dagen träning (fotboll för den som missat detta)
Till saken hör idag e att det REGNGAR
Lite till en början för att i smaklig takt öka ngt ...
Å så lite blåst på de
Supernice ...
Eller inte ...
Blev lite kallt efter ett tag kan man ju tycka
Å det tyckte jag ...

väl hemma så var det bara att svira om till torra kläder å varm dryck
Försökte mig på en whiskey ...
Hu ... Aldrig mer !!!!!

Nu e middan på g å snart borde även Milla vara på väg ...

Kommentarer
Postat av: petter

Fin sång där! Ska äta tårta nu tror jag! ;)

2009-09-05 @ 01:23:07
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0