Uppe me tuppen

usch va jag har sovit illa inatt ...
Somna i skaplig tid gjorde ja inte heller för den delen...
Hade ställt tre alarm till denna morgon =)
Liten kom in å sov oxå fram på morronkvisten ...
Tänk att en så liten människa tar upp så mkt plats
Amazing!!!!

Nu är de de båda i skolan i alla fall
Å lite mysfrukost me tända ljus hann vi oxå med
Själv ska jag till Af idag å fixa me papper som ska vaar inne i morron =)
Å så ska ja upp till mamma för hon skulle ha med sig mat till mig ..
osso bucco =)    (eller hur de stavas???)

Fixade lite räkningar igår
Jippie
Ska kolla up resa nu å se hur ännu mer fattig man kommer att bli ...
Vikka dagar va du ledig igen Milla???


Kommentarer
Postat av: Milla

Tisdagen och onsdagen tog jag ledigt tror jag :)

2009-09-29 @ 13:43:14
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Milla

Jaså, men du var inte inne på msn :) Nu ska jag snart iväg och jobba igen

2009-09-29 @ 15:37:14
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0