Uppdatering nu då

Gick helt okej på Af
Även om jag tidvis blev förvirrad av vad hon sa
men nya lappar e ifyllda å andra e skickade till div folk
Så nu ska man vänta på nästa möte hos en jobbcoach och så blev ja rekomenderad till en praktik
Får se vad som kommer först helt enkelt ..

Va helt slut i kroppen när ja kom hem
Tror jag har en förkylning på g (igen) dock med lite halsont denna gång..
Jippie!!!!
Så lite vila blev de efter lite lunch
Sen kom ju nissar hem igen ..

Nu e lite midda på g i allafall
Potatisgratäng å hemmegjorda biffar =)
Å så lite vattenmelon till senare =)

Å massa te me honung till mig =)

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, på dan skulle passa mig! Börjar kl 6 på torsdag nämligen så behöver lägga mig tidigt imorgon kväll :) Vad behöver du hjälp med?

2010-04-20 @ 13:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0