Dax att komma in i matchen igen

Va  på Bishop igår .. inet det sämsta en månda
Blev ett par öl =)
Gott
Men segt idag alltså ...
Har vänt ut å in magen flertalet gånger ...
Men nu e de stabilt ...
Jessica kom me mat till mig =)
Hon e såå snäll ...
Lite tjatter blev de oxå men annars mest slött soffhäng

Dax att nanna kudde här strax

I morron slutar min ledighet för denna gång

Klockan sex ringer klockan

Jippie!!!!!

Ska nog snika till mig lite lunch hos mamma =)

 

Håller tummarna för att det slutat regna till morronkvisten då jag cyklar ..

Go natt folket =)


Kommentarer
Postat av: Milla

Kunde du somna sen? Jag somnade 2, gäsp! 5 ringde min klocka.

2010-08-04 @ 06:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0