Kaffe?? ja tack

Va inte alls laddad att gå i morse när klockan ringde.
Inte ens efter att jag vart uppe en sväng eftersom de ringde på dörren
La mig igen å lyssnade på bandit å somna om å drömde ngt härligt
Vad vet ja inte riktigt men en skön känsla i kroppen hade ja i allafall

Så ska strax ta tag i min första föreläsning på nätet
Scary ...

En bra sak e att jag har mitt boende för helgen klart =)
Odenplan here I come ...
Fick dock just veta attjaghar ett möte på fredalunch som ja måste gå på
Suck ... (mer stress alltså)

I eftermidda ska ja möta upp mamma på stan =)
Har lite ärenden som att fixa Litens telefon, hämta min topp hos skräddaren, hämta skor hos skomakaren och lite annat inför min vecka i storstan
Sen ska Milla me mig hem på midda samt hjälpa mig me håret =)
Ska man lyxa me lite vin till middan kanske???


Kommentarer
Postat av: Milla

Vin är aldrig fel :)

2010-08-31 @ 14:14:17
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: elin

Va vart de för färg i barret? : )

2010-09-01 @ 14:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0