Mellis på g...

Crossanterna gräddas i ugnen nu fyllda me marmelad och choklad =)
Lite osäker på när Nisse kommer hem bara ...
Missa att ja skulle till Af idag på morron .. oops
Men dom har ju öppet i morron oxå
Eller om Nisse kommer hem snart så hinner vi ju dit innan de stänger
Men de ingen större brådska (igentligen)

Tror jag sorterar upp på mina papper idag =)
Känns bäst .. å så ska en ansökan in som Af skickat förslag på 
Lite illa att de jobbet börjar är ja e i Stockholm ... 
Men men .. 
Nu börjar en härlig doft infinna sig här i köket
Underbart!!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Åhhh vad gott!!

2010-08-23 @ 16:14:52
Postat av: Milla

Vart då?

2010-08-23 @ 20:28:01
Postat av: Milla

Jag ska vara på banken (SEB) klockan 10 imorgon. Om du är på stan då kan vi ses.

2010-08-23 @ 21:11:13
Postat av: Milla

Kvart i 10 alltså? Vet inte när jag är klar på banken men kanske tar en halvtimme? Tar du med mina skor då så får du dina :)

2010-08-23 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0