Oj vikken helg de blev

och hur underbara är inte mina små nissar ???
I fredas så va dom på sitt allra bästa allt
Vi gick ju på marknaden ett bra tag å va ju rätt så packat me folk
Hitta lite som vi handla å annat som bara e kul att titta på
Å så handlades de ju munkar =)
Mkt läsk dracks de oxå på kvällskvisten
Både på Bishop å på Trägårn

Efter niohugget begav vi oss hem medans Milla å Tobbe fortsatte i natten

Väl hemma blev de på me myskläder (pyjamas) sen film å mys i soffan

Lång sovmorron tog vi sen på lördagen ..
Uj va skönt =)
Efter frukost va de dax att bege sig till stan ien
Uppskrivning på Guitarhero tävling ....
Jag hann dock inte se den då jag hade middasgäster på intågande på eftermiddan
Men innan så hann vi med både fika å handla mer munkar å möta upp mormor å morfar

Och oj va bra de blev me maten ;)
Västerbottenostpaj, kräftor och grillade mackor fyllda me fetaost =)
Till detta dracks de vin
Till dessert chokladtoppar å hallon =)
Det provades på nytt spel Boogie Nights och Tobbe utklassade oss i både sång och dans
Hur gick de till???

Väl nere på stan lyssnades de på Liverpol å sen en god drink på VK
Där jag även lyckades få en goodiebag samt fotograferad
Sen mer musik på Skandia teatern
Blev visst en fest att gå på oxå =)
Å i huset som ja bor oxå (nära i allafall)
Lite Harrys vartefter oxå Men fullt av folk så de blev inte långvarigt alls där
Låna skor av Milla då fötter gjorde ont efter mkt gående i nya pumps =)
Så nu har hon två par skor här =)

Solen skiner visst idag å mitt huvud gör lite ont
Men kaffe e drucket å snart lite mat (blev lite kvar igår)
Sen vartefter så kommer mina små nissar hem igen =)

 

Oj va långt blev ....

Glad söndag på er alla


Kommentarer
Postat av: Milla

Var ju faktiskt en helt fantastisk helg :D Och maten blev super som sagt!

2010-08-22 @ 17:48:13
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0