Skumma drömmar

Det tråkiga e att jag numer sällan kommer ihåg dom
Men vaknar väldigt frusterad ...
Huvudet värkte även denna morgon (och gör så ff)

Nisse cykla en bit me Liten så jag kunde ta de lugnt
Samordnaren ringde även i morse å fråga om ja kunde jobba till helgen
Va tvungen att säga nej .. Känns inte helt okej
Men har ju huset fullt av barn i helgen =)
Bäst att handla hem lite mat (ekovarning i kylen)

Kan inte solen titta fram lite???

Börjar bli lite stressad över mitt boende till min Stockholmsvecka..
Går inte riktigt som jag vill ..
Har en vecka på mig i alla fall att lösa de på ...
Wish me luck !!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Har också såna drömmar!

Hoppas det löser sig med boende, misstänker att det är Niklas som ska hyra av Tobbe.

2010-08-26 @ 12:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0