Vikken kväll de blev

Efter lite handling i diverse affärer och uppstyrande av barn samtidigt
Ngt stressande de där ...
började redan på förmiddan me gråtande dotter i telefon
Men det löste sig å deras pappa följde motvilligt med till slut
Och jag tror dom blev lite nöjda
Fick sms av sonen i morse =)
Och idag kommer de hem ..

Men tillbaka till gårdagen
Milla kom vid sexhugget å hon fick lite skumpa
Jag hade tjuvstartat firandet av att jag numer inte jobbar ;)

Fick i mig lite mat (omelett igen)

Å sen blev det rödvin =)

Ny sort vi inte provat tidigare...

Ett shiraz Regatta bay och oj oj så gott

Sen begav vi oss ut i festivalnatten, Skandia teatern stanna vi på ett tag å såg lite lokala stjärnor

Helt okej ställe att börja kvällen på

Sen blev de Harrys =)

Lura på Milla en drink (dock e den ju supergod) så de gjorde nog inet så mkt

Mkt dans blev de oxå men oj så skoj

Runt ett blev de hemgång ... Helt okej

Har dock ont i höger vad... hm ???

Varför????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0