Lite midda nu då...

Städning avklarad ... very nice =)

Fick med mig mamma på stan =)
Kolla runt lite efter kläder till henne men e svårt att hitta ...
Men jag fick ett par jeans =)
Å så blev det en bunt med hårsnoddar oxå ..
Dom har en tendens till att försvinna i detta hem ...
Hm ????

Fick recept på tårtan som ska bakas på torsda =)
Bara att hoppas att det går bra
Har aldrig gjort den sorten förrut...
Scary ...

Mat va de ja ....
Bara att värma så det är ju lugnt =)
Blev kalops kvar hos mormor häromdan ...
Mums !!!!
Ett glas vin till kanske man skulle lyxa me så här på tisdagen =)

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad är det för spännande tårta? ;)

2010-02-02 @ 18:20:44
Postat av: Milla

Smarrigt!

2010-02-02 @ 18:46:37
Postat av: Carro

jag brukar hitta sisådär 20 hårsnoddar och diverse hårnålar när jag flyttar!



tycker det låter lite långt till efter sportlovet.. när jag får egna barn kanske jag tänker i liknande banor som du ;)

2010-02-02 @ 19:46:12
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0