Sportlov slut ..

.. i morron e de skola igen
Å va inte allt för lätt att somna för de små denna kväll
Men nu sover de i alla fall =)
Å jag ska även bege mig dit ...
Somna typ halv sju i morse ...
E de OS så e de ...  Va avslutningen på konståkningen å den kunde man ju bara inte missa ..
Lite annat va oxå så klart .. men inte lika fint ...

Blev en dag inne idag för mig å Nisse i alla fall
Liten va ute ett par timmar me en kompis som kom över en stund
Lite god mat åts å så bad för nissar sen mys i soffan
En lagom söndag helt enkelt

Å min röst e nästan tebax ..
Woohooo

Ja just de ... Pojken kommer hit i veckan =)
Vikken dag vet ja inte än men ju tidigare desto bättre =)

Go natt alla ....
Lite hockey ska ses innan man sluter ögonen för kvällen ...

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad roligt med besök :)

2010-03-01 @ 07:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0